Zajmuję się rehabilitacją z pacjentami z Trójmiasta po urazach takich jak:

chociażby ogniskowymi uszkodzeniami mózgu jak stany po zatorach mózgowych oraz rehabilitacją także domową po udarach krwotocznych mózgu.

Ciężkimi uszkodzeniami centralnego i obwodowego układu nerwowego w Sopocie i Gdańsku oraz fizjoterapią w uszkodzeniach rdzenia kręgowego.

Chorobami przewlekle postępującymi jak miopatie, choroba Parkinsona, zapalenie wielomięśniowe, guzy mózgu, procesy demielinizacyjne, kolagenozy, przewlekłe zespoły pozapiramidowe.

Rehabilitowanie w szpitalu lub w domu Pacjenta w Trójmieście

- stłuczenia pnia mózgu,

- stany po usunięciu guza mózgu,

- urazy rdzenia kręgowego,

W rehabilitacji neurologicznej najważniejszy jest czas a więc moment rozpoczęcia rehabilitacji w Gdańsku lub Sopocie bo im wcześniej tym lepiej.

Wcześnie rozpoczęta rehabilitacja daje największe szanse na sukces.

Kolejnym czynnikiem wpływającym na powodzenie jest systematyka wykonywanych ćwiczeń z fizjoterapeutą oraz nauczonych  w warunkach domowych.

Rehabilitacja neurologiczna obecnie jest praktycznie zawsze wdrażana w przypadku pacjentów, którzy mają problemy z chorobami neurologicznymi. Dzięki temu można poprawić ich stan życia.

Metody rehabilitacji - tu w zależności od choroby stosuje się różnego rodzaju metody.

Bardzo często stosuje się metody fizjoterapii i kinezyterapii, które mogą spowodować zmniejszenie przykurczy mięśniowych jak redresje, terapia powięzi.

Mobilna rehabilitacja w domu Pacjenta w Gdańsk Wrzeszcz oraz Morena, rehabilitowanie w Gdańsk Chełm i Łostowice, Gdańsk Suchanino i Siedlce, rehabilitacja w Gdańsku Żabiance i Przymorzu, Mobilna rehabilitacja domowa w Sopocie i Gdańsku Oliwie. Rehabilitacja Gdańsk Zaspa.

Prosimy o kontakt tel: 500 599 030